Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Verzending van je pakket bij polished:

Voor de verzending van je pakketten, werkt Polished samen met Bpost in België en DHL in Nederland.

Je verzendkosten:

 

Verzendtijden:

Polished streeft ernaar om uw pakket steeds zo snel mogelijk te verzenden. In praktijk wil dit zeggen dat wij uw pakket steeds binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling trachten over te dragen aan Bpost of DHL. Polished staat niet garant voor de leveringstermijnen van onze verzendpartners. Wij verzenden niet op maandag of tijdens de weekends.

 

Retourneren van defecte / foutief verzonden producten aan Polished:

Polished draagt kwaliteit en correctheid hoog in het vaandel. Desondanks is het soms mogelijk dat een product verzonden word dat niet aan uw en onze kwaliteitseisen voldoet. Indien dit het geval is, raden wij u aan om zo snel mogelijk Polished te contacteren op het nummer +32 (0) 15 68 11 38 of via mail aan [email protected]. Wij behandelen elke foute levering met de hoogste prioriteit.

 

Retourneren van niet-defecte producten aan Polished:

Polished.be is een groothandel die primair verkoopt aan professionele nagelstylistes / nagelstylisten. Hierdoor is het herroepingsrecht uit de Belgische wet Verkoop op Afstand (art. VI.47 tot VI.53 WER) niet van toepassing. Ondanks dit, biedt Polished u als professional wel de volgende retourneringsvoorwaarden:

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »