Verzenden & retourneren

 

Verzending van je pakket bij polished:

Voor de verzending van je pakketten, werkt Polished samen met Bpost in België en DHL in Nederland.

Je verzendkosten:

  • Verzending naar adres in België: €4.95 Incl. BTW.
  • Verzending naar adres in Nederland of Luxemburg: €6.95 Incl. BTW.
  • Verzending naar adres in Frankrijk: €7.95 Incl. BTW.
     
  • Bij bestellingen vanaf €75 Excl. BTW is verzending steeds gratis!
     
  • Voor verzendingen naar andere landen, bel ons op het nummer +32 (0) 15 68 11 38 of contacteer [email protected]

 

Verzendtijden:

Polished streeft ernaar om uw pakket steeds zo snel mogelijk te verzenden. In praktijk wil dit zeggen dat wij uw pakket steeds binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling trachten over te dragen aan Bpost of DHL. Polished staat niet garant voor de leveringstermijnen van onze verzendpartners. Wij verzenden niet op maandag of tijdens de weekends.

 

Retourneren van defecte / foutief verzonden producten aan Polished:

Polished draagt kwaliteit en correctheid hoog in het vaandel. Desondanks is het soms mogelijk dat een product verzonden word dat niet aan uw en onze kwaliteitseisen voldoet. Indien dit het geval is, raden wij u aan om zo snel mogelijk Polished te contacteren op het nummer +32 (0) 15 68 11 38 of via mail aan [email protected]. Wij behandelen elke foute levering met de hoogste prioriteit.

 

Retourneren van niet-defecte producten aan Polished:

Polished.be is een groothandel die primair verkoopt aan professionele nagelstylistes / nagelstylisten. Hierdoor is het herroepingsrecht uit de Belgische wet Verkoop op Afstand (art. VI.47 tot VI.53 WER) niet van toepassing. Ondanks dit, biedt Polished u als professional wel de volgende retourneringsvoorwaarden:

  • Voorafgaand aan deze retournering, moet u Polished steeds op de hoogte brengen van uw retournering, en dit met gedetailleerde beschrijving.
  • De retournering moet uitgevoerd worden binnen 7 dagen na de ontvangst van uw producten.
  • Geretourneerde producten moeten steeds volledig verzegeld zijn, en in de originele verpakking. Dit omwille van onze strenge eisen inzake hygiëne.
  • De verzending van uw retournering dient te gebeuren in een volwaardige verzenddoos die de goederen voldoende beschermt tegen schade. We raden u aan hiervoor onze verpakking te hergebruiken.
  • U ontvangt uw terugbetaling en creditnota enkel na aankomst en controle van de geretourneerde producten bij Polished.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »